Suite de Escritorio
Aumente la eficacia de su trabajo de oficina con documentos de Desktop Client y Desktop Office en dispositivos Windows y Linux. Obtenga la Suite completa o elija solo la aplicación que necesita.
Aumente la eficacia de su trabajo de oficina con documentos de Desktop Client y Desktop Office en dispositivos Windows y Linux. Obtenga la Suite completa o elija solo la aplicación que necesita.
A powerful fusion of email, contacts, calendars, tasks, notes, private chat and conferences. All integrated in a single interface complete with fast full-text search, email encryption with PGP support, interactive messaging history or dark mode.
Predefina fragmentos de texto que puede insertar rápidamente en el contenido del mensaje.
Deje que la traducción de correo electrónico en la aplicación traduzca texto de diferentes idiomas.
Fije elementos de uso frecuente y ahorre tiempo buscándolos repetidamente.
La última herramienta de bandeja de entrada cero. Aplace sus correos electrónicos hasta el momento adecuado para actuar sobre ellos. Y enfóquese solo en lo que necesita su atención directa.
Planifique sus reuniones en línea directamente desde el Calendario. Desktop Client crea una URL de conferencia única y envía invitaciones.
No te pierdas en el flujo de la conversación con una vista encadenada directa.
Create and edit documents right from your desktop on Windows. The Documents seamlessly work with native Microsoft Word, Excel, and PowerPoint file formats.
IceWarp Desktop Documents brings all the important features like live font preview, two-column layout, intelligent printing jobs, spell-checker, equation editor, review mode and many other useful tools.
Find everything in an easy-to-use navigation panel.
Work with most popular formats.
Insert a complex graphical object into your text.
Include parts of presentations or spreadsheets.
Table processor for Windows. Full support for formulas, filters, diagrams, searching through large data files, conditional formatting, PDF export and many other popular features.
Organize data into orderly spreadsheets and charts.
Make batch calculations without a calculator.
Analyze large amounts of data.
Filter, sort and search important data.
An ideal tool for creating and editing presentations with support for templates, styles, and a variety of effects. Includes export to PDF and support for Powerpoint format.
Intuitive interface for the efficiently creating new presentations or modifying existing ones.
Reduce text to a simple bullet point.
Create colorful and attractive designs.
Include parts of documents or spreadsheets.
Una poderosa fusión de correo electrónico, contactos, calendarios, tareas, notas, chat privado y conferencias.